☆ yume oukoku to nemureru 100 nin no ouji-sama:n (tai lyhyemmin yume100) kettu prinssi Kouga ☆


En pahemmin ole tehnyt yksittäisi postauksia jostain cossista mitä olen tehnyt. Tai ainakaan sellaista kunnon postausta. Ja jos sellaisen teen se on yleensä pari lausetta loput kuvia 8D.
Mutta ajattelin yrittää tehdä Yume100 Kouga cossista pienen postauksen. 

Joskus alkuvuodesta seikkailin youtubessa ja sielä ehdotettiin minulle yhtä mainosvideota. Kiinnostukseni heräsi koska videon kuvassa oli 2Dnättipoika. Tämä kyseinen video olikin yume oukoku to nemureru 100 nin no ouji-sama pelin mainos. Peli on japaniksi ja saa ladattua puhelimelle. Elin siinä toivossa,että pelin saisi ladattua ilman japanilaista itunes store tunnuksia ja "thanks god!" niin saikin. Kyseinen peli on vähän kuin lovelive, mutta ilman sitä rytmipeliä. Itselle yume100 peli tyylistä tuli hieman mieleen bubble witch saga. Eli pelaat erilaisia kenttiä, samalla etenet pelin tarinassa ja herättelet sormuksiksi muuttuneita nukkuvia prinssejä. Ihanien 2Dnättipoikaprinssien keräämistä. Peli minun makuuni,eiku. 

         
pelin aloitus ruutu
oma etusivu missä on aina joku ekan tiimisi prinsseistä tervehtimässä ~


ja tässä on screenshoot pelistä 


Pelin hahmo kaarti on kyllä aika laidasta laitaan, on niin shota poikia ja niin ojii-san hahmoja ja niitä muita siltä väliltä. Tykkään todella paljon pelin hahmojen asuista, joita on se ns. normi asu, Sun asu sekä Moon asu. Joillain prinsseillä on myös eventti asuja. Mutta niin siihen kougan pukuun....

shota, siltä väliltä ja ojii-san 8D 

Tässä on Millionin eri asut ~


Halusin kovasti tehdä jonkun yume100 cossin cosvisioniin. Koska näiden ihanien prinssien kaikki asut eivät ole sieltä helpoimmasta päästä enkä kuitenkaan halunut liian yksinkertaista asua tehdä. Välillä joidenkin asujen logiikka tuntui olevan "kun yksi härpäke ei riitä,niin lisätään toinen". Oloni oli myös, että jos lovelive tytyjen asujen printit sekä muutenkin asut tuntui jotenkin liian vaivalloisista...ohohoh prinssit kyllä veivät rimaa ylös. (omasta mielestäni)

kun yksi härpäke ei riitä.....


Olin pelannut yume100 peliä jonkun aikaa ennen kun Kouga tuli uutena prinssinä peliin. Ihastuin tähän pikkuiseen kitsune prinssiin heti kun näin siitä kuvia. Halusin kovasti tehdä kougan normiasun ja mietin,että cosvision voisi olla siihen sopiva. Aloin ensin hahmottelemaan asua paperille ja samalla myös piirtelin asuissa olevia kuvioita joita pääsin myöhemmin sitten maalaaman. 

Kouga 

Ajatus oli,että aloitan puvun mahdollisimman ajoissa, koska maalaaminen kun ei ole sen yhden illan homma. Ensiksi maalasin mustiin hakamiin mitkä kougalla on. Pelkäsin hieman, että hakamista tulee todella rumat kun olin maalannut ne mutta sitten ne alkoi näyttää paremmilta kun olin maalannut nuo kukkat niihin. Taka kappaleisiin jouduin käyttämään hieman mielikuvitusta, koska kougan asusta ei ole mitään kuvaa, että miltä se näyttää takaa päin. 



Hakamien jälkeen aloin tekemään erilaisia koruja/koristeita mitä kougan puvussa oli. Hiuspannan olin tehnyt siten, että olin muovisen hiuspannan päälle mittailut palan softista, liimannut sen siihen kiinni ja maalannut sen. Sinisen korun pantaan olin tehnyt fimo massasta. Pannassa olevat siniset tupsut olin tehnyt kirjontalangasta. Olen kyllä tyytyväinen lopputulokseen ~ 
Olin käyttänyt fimo massaa myös vaaleansinisissä hihoissa oleviin kultaisiin koristeisiin. Koristeissa roikkuvat renkulat olin ostanut Kärkkäisen askartelu puolelta. Kyseiset renkulat olivat alkuperäiseltä väriltään hopeiset,mutta maalasin ne kultaisiksi. Punaiset helmet olin löytänyt jo kotoa + olin taas tehnyt punaiset tupsut itse.


hiha koristeet

hiuspanta

Seuraavaksi olin sitten ommellut hakamat valmiiksi sekä sinisen aluspaidan. Minulla meinasi olla pieniä ongelmia vaaleansinisen hiha kankaan kanssa. Eurokankaassa ei ollut mitään sopivaa sinistä sävy hihoihin ja meinasin, että olisin värjännyt valkoista mallorcaa siniseksi. Onneksi kuitenkin löysin kangas laatikosta vaaleansinistä kangasta. Pääsin siis maalaamaan hihoissa olevat kuviot. Kyseinen kangas ei nyt ole ihan semmoista mitä olisin toivonut, mutta on sekin tyhjää parempi. Kangas valinnoissani käytin paljon mallorcaa, koska kyseisessä kankaassa on pienesti kiiltoa mikä tekee siitä hieman juhlavamman näköisen. Pukua tehdessä pääsin paljon käyttämään hankkimaani sovitusnukkea joka kyllä helpotti paljon asun hahmottamisessa. 

maalailua



Viime viikolla sain puvun onneksi valmiiksi ja oli aika voittaja fiilis, koska olin saanut cossin 2 viikkoa ennen conia valmiiksi. Sovittamis vaiheessa hieman pelkäsin,ettei kaikki osat näyttäisi hyvältä, mutta onneksi kaikki näytti onnistuneelta. Vielä asusta puuttuisi geta sandaalit mitkä tilasin ebaystä. Toivon,että kyseiset kengät ehtivät tulemaan ennen conia. 
Minun piti tehdä toiseksi cossiksi Jiroutachi touken ranbusta,mutta en pystynyt tilaamaan peruukkia oman rahatilanteen takia. Noh tämä puku siirtyi seuraavaan kertaan. Toisena pukuna minulla tulee (toivon mukaan) olemaan brothers conflictin Juli, jonka asun olin aloittanut joskus aikoja sitten, mutta en ole koskaan tehnyt sitä valmiiksi. Ehkä nyt olisi viimein aika! : D



Mutta conia odotellessa! 

Kommentit

  1. OMG mikä kaunis hahmo! Tosi hieno cossi!
    Kiitos vinkistä, I had no idea että tämmönen peli oli olemassa! Pakko tsekata ku designit kyllä iskee! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Yume100 on aika uusi "otome" peli vielä :D

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Oma cosplay harrastus, missä sen näen nyt?

Nekocon 2023 ~ kesä reissu tyttöjen kanssa

Desucon Frostbite 2024 ~ Kun väsymys iskee